torsdag 15 mars 2012

Dagens träning

Jag har fortfarande rätt mycket träningsvärk i benen efter backpasset i förrgår. Först så tänkte jag vila idag också men sen fick jag ett infall och satt på mig springkläderna ändå och det är jag såklart nöjd över nu. Jag tog det lungt men jag sprang ändå 6.4 km vilket är det längsta jag sprungit i år.

Mina löparskor är några år gamla och dessutom har jag använt dem som vanliga vardagsskor rätt mycket så de är rätt slitna. Jag måste nog pallra mig i väg och köpa ett par nya snart. Jag har lite ont i fotlederna när jag springer, jag vet inte om det beror på skorna eller om det bara är att jag är ovan. Men man ska ju ha bra skor såklart.


Keso med clementin och kanel är ett gott och proteinrikt mellanmål efter träning.

2 kommentarer:

  1. http://viewitem.eim.ebay.se/Ladies-Asics-Gel-Kayano-17-Running-Shoes-T150N-0174/370546279944/item

    Halva priset! :)

    SvaraRadera